近來好懶,連寫blog都冇心機, 因為我轉左個新工作崗位, 返工返得好早,成個人冇曬精神,而且屋企部電腦又壞壞地。。。諸多藉口。。。不過我岩岩發現google translate嗰個語音系統好正! 就咁對住個電話講野就已經打曬d字, 雖然有d字唔係好啱,但係已經慳番好多功夫,做下校對就ok晒!

 

宜家你地睇到呢篇文章都係用google translate打出來! 我係到諗, 呢個功能唔知可唔可以係我旅行期間,一路行一路講!咁咪仲快可以update我個blog!


哈哈正呀!等我下次試下先!

 

所以應該可以好快繼續再寫落去!除左要執番d相片之外,希望可以完成而家寫緊嗰個聖地之旅,同埋寫番之前嗰個北歐之旅!啊!仲有個好充實既釜山之旅!

arrow
arrow
    文章標籤
    google translate 語音系統
    全站熱搜

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()