close

峇里島之旅 (19.2.2012) Day 3

是日第一站.... 南灣海灘(又名海龜島), 此乃自費活動US$40,

第一日領隊簡介時,仲以為好多野,旅行社的網頁仲話需時4小時,

而且呢個活動比起其他, 已經算平, 加上呢個活動又老少咸宜,

仲要係我地大把時間淨, 所以我地先有此決定......

但當領隊昨晚解釋今日行程時,我地聽極都唔明佢講乜,

皆因佢想唔覺唔覺咁帶過便算...

佢講黎講去, 我地又計下計下, 個節目其實得40分鐘,

仲包括酒店來回程時間!!!!(雖然來+回要12~13分鐘),

咁咪即係玩得都唔夠30分鐘!!! 你無睇錯, 我無寫,

係30分鐘.....比你你會有反應( 已經100%付款)......嘩!

真係火都黎埋! 出門旅行, 大家都係想玩得開心嗟, 錢都預洗,

但係唔係比人呃住洗!!!!大家知道之後都想退錢,

但我地都好有品, 正所謂: 你有張良計, 我有過長梯!!

唔開心係自己既, 何必呢?!

我地都無乜野可以做到, 大夥兒決定....磨爛蓆!!  



今日有d天陰陰...


我地乘坐呢快艇(下圖)去海龜島...




第一呃 : 海底玻璃船!嘩!嘩嘩! 其實個名好貼切


係咁咦比d發臭麵包我地餵下魚仔.... 
 
 
 
 
 

無幾耐就到達海龜島...








第一奇觀:屎水大海龜!! 

我萬分佩服團友們勇於深入呢d泥水入面同佢地親密合照 
,
 
 
我怕我d香港腳會傳染佢地, 所以我都係保持距離好d...

 
第二奇觀:蜥蝪...
 

 
無乜特別嗟.... 
 
 

第三奇觀: 大蟒蛇....我成日都玩啦! 
 

 
第四奇觀: 可憐小海龜 
 

 
第五奇觀:生猛中海龜 
 
 
 

 
第六奇觀: 科莫多龍!聽講會食人 




 
第七奇觀: 蝙蝠...原來食木瓜就得!
 
 

 
第八奇觀: 鬥雞!  
 
 




 
第九奇觀: 鷹! 你睇佢個樣幾型!  
 
 

 
第十奇觀: 真人表演"花容失色".... 
 

 
我唔怕蛇, 唔怕蜥蝪, 但我怕雀! 有d驚.... 
 
 

 
好驚!! 
 

 
唔敢摸.... 
 
 

 
驚到想瀨尿.... 哈哈! 一物治一物.... 抵你有今日!  
 
 
 

 
係我地團友自我陶醉底下, 成個海龜島行程花了個半小時有多,
 
你話值唔值?! 見仁見智吧!


 
回程見到有人玩呢d, 而我地領隊提都無提過.... 
 
 



 
回酒店稍為沖洗, 連同其餘團友到其他景點...先到聖泉廟...




 
聖泉廟...




 
無乜野睇....轉眼又話食飯....


 
風景尚可... 
 
 
 

 
食物就一般.... 
 

 
有無理客人既嚇人舞蹈表演! 
 



 
餐後前往傳統市場...














 
 
 
 
你敢食? 我話你叻! 


 
是日行程好早結束, 一於返酒店睡個優閒下午覺

晚飯過後, 因落雨的關係, 游泳池無人, 我就獨自游了一趟寧靜而舒適的夜水!


待續...
arrow
arrow

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()