close

咁樣搞法, 發覺真係唔點, 本來好想趁假期寫多幾日blog, 但進度極之緩慢, 就算無人睇, 都好想寫比自己當重溫下d旅遊經歷....但你知啦, 要執相然後先upload , 又要打字, 仲要成個旅程咁多日, 實在有排做, 真係每篇blog都係嘔心瀝血之作, 老實講, 我覺得仲辛苦過返工.....

加上去旅行既幾次數越密,  就越無時間可以比我返黎慢慢咁整理, 大佬, 我都要返工嘛....點算好呢? 有無人有好提意, 教我點先可以快d寫完呀?!

2012年去了6個地方, 只寫了新加坡同日本立山黑部, 同自己講, 起碼要寫埋個俄羅斯先好收手.


2011年用了45日去南美, 好想寫, 淨係自己影既相片已經有七千幾張, 想起淨係要upload d 相都有d頭痛.....


2010年既東歐....耐到已經唔記得自己去過邊....


仲有2009年既仙台, 松島....海嘯前既美麗景色我仲有留住......


點解突然寫blog會變得有咁大壓力!!
都係要去旅行輕鬆下先.......

arrow
arrow
    文章標籤
    復活節假期
    全站熱搜

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()