close

上海食,食,食之旅 (9.11.2010) (Day 3)

早晨! 酒店真正面貌! 覺得如何?


是日選搭巴士!
 
 
 
  
 
 

 
今日決定去城隍廟, 睇下可唔可以求支可籤!
 
 











 
黎到呢到, 當然要試下聞名的小籠飽啦!
 
 
 





 
味道....都可以, 只是我地期望太高!
 
 








 
登登登凳! 終於黎到城隍廟...
 
 



 
周圍問人邊到有得求籤, 竟然無人知...
 
 
 

 
最後, 有人同我地講, 上海係無得求籤的.....
 
唯有失望而去... 同埋睇下有乜可以旁下身...
 
 


 
 
 
  
 
 
  
 
 
 
 
 
已接近黃昏, 去到呢個攤檔, 呢位亞姐好熱情咁剪呀剪...
 
 
  
 
 

 
朋友買了其中一幅, 只是數十元, 亞姐還每人送了一隻小老鼠過我地...

 
行了多個小時, 坐低休息下... 又飲番杯野....
 
 
 
 
 
 
 
好一句 : 活著, 就是折騰!
 
 

 
哈哈, 比我見到你...
 
 
 
 
 
 

 
小狗 xx
 
 

 
今日都行了成日, 決定買d野食返酒店開餐就算...
 
 

 
差不多每晚都會幫趁的小食檔...燒烤!
 
 
 

 
勁辣青椒邊個食? 你唔食, 我食!
 
 
 

 
又一晚過去...

待續...
arrow
arrow
    文章標籤
    上海 Shanghai 自由行
    全站熱搜

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()