close

韓國之旅 Day 3 (21.6.2010)(一)

嘩! 我今日十一點已經起身! ^o^ 只係飲咗一支香蕉奶做早餐,

十二點前已經可以出門口, 搭地鐵由東大門去鷺梁津食海鮮!

我大鄉里未見過既Cherry Coca-Cola & 完全估唔到係咩嘅飲品!(我估係咖啡)

 

 唉! 啲旅遊書超錯! 位置同比例完全唔同! 兜兜轉轉先至揾到!

 

 入口對出就有個巴士站, 可以認住佢!

 鷺梁津站1號出口, 一直行, 見到下圖, 會經過一條小隧道...

 

 ....行入去, 唔晒一分鐘就見到......(下圖), 地方都幾大.....

 

 呢啲齋睇! 我一個人, 局限要揀最想食那些!

 

 行上一樓, 有好幾間店, 結果求其揀一間.... 

 

 最終揀咗 : 鮑魚(刺身) 5000won - 爽口,

鮮甜 (後悔叫得一隻),扇貝2000won - 鮮甜, ok 的,

蝦 2000won - no good 囉,松葉蟹18000won - ok good, 但等咗好耐!

埋單另外比多10000won (泡菜, 醬油, 水), 合共37000won.

 

 花咗個半鐘頭食呢餐, 唔算太飽, 正合我去旅行的見乜食乜策略!

旅行食得太飽, 會錯失好多見到想食又食唔落既野!

接近三點, 起程去位於汝矣島六三大廈, 五分鐘地鐵車程就到,

6號出口,但行咗好遠先到, 或可搭巴士三個站到那裡!

迷路....要解渴.....我估呢隻係少甜的! (Lite 嘛!^^) 1000won

 

 63大廈門口&對面的巴士站.

 

 63大廈內的各樣收費, 有空中館(Sky Art), 水世界(Sea World),

電影館(IMAX Movie)& 蠟像館(Wax Museum)及套票等價格.

 

 美味牛奶雪條^^ (1000won)

 

 我只買了空中館的入場券 (12000won),

其他無乜興趣, 一心都係諗住上去睇下風景...

 

 高空遠望....

 

偷影展覽中的懷舊相機...

 

上圖 : 藍色牌地方是剛才食海鮮的魚市場.

下圖 : 六三大廈兩旁景觀.

 

下圖 : 當然係六三大廈倒影啦! ^^

 

 我覺得呢個洗手盆好過癮, 偷偷地影^o^

 

 

呢到地方唔算大, 如果行程唔順路可以唔黎, 除非你好想親身感受下~~

"國真表哥~~~ 我地終於黎到六三大廈頂樓喇! 好浪漫喔" 

 

 離開時遇上一班小朋友一齊, 嘈到拆天!

   

又飲! 800won 唔該!

 

 五點幾離開六三大廈, 準備前往位於首爾站的 Lotte Mart,

花了幾分鐘時間諗點樣去, 決定搭62號巴士去大方站, 再轉地鐵去首爾站.

 

 這就是 Lotte Mart

 

 下圖 : 鮑魚, 今朝食5000won 一隻, 呢到10740won 三隻.

           漢國出名小吃 : 年糕 & 魚板

 

 買了紫菜 + 雜糧, 仲有得退稅^^

你睇我包得幾靚! 仲有得 "咩", 幾勁! 

 

 九點幾, 決定先返酒店放低戰利品再去明洞探路,

十點幾去到明洞仲燈光火著....但唔使幾耐就陸續收擋!

 

 

 城俊哥間Cafe!

 

 由於十一點幾明洞已經好靜, 決定結束今日行程, 但還未開飯, 食呢啲咪又一餐!

 

 

待續......

arrow
arrow

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()