close

韓國之旅 Day 4 (22.6.2010)(二) (上集)

今日一點起身! 兩點四十五分出發去狎鷗亭, 因為好想食旅遊書中介紹既炸雞

韓國真係好多樓梯.....唔知啲傷殘人士點去街.....

 

我又"盪失路".....唔知自己去咗邊到落車....是旦啦! 見路行路

一落車, 成條街賣名車嘅....似銅鑼灣高級商業區...

 

 

問路人都好似無人知係邊..... 四周有些店舖賣衫, 都有野睇的, 但我志不在此, 行咗四十五分鐘,終於比我揾到!

旅遊書介紹的"神話炸雞"!!

可能時間關係 (已經下午四點), 店舖內只得兩位客人! 我呢個外星人去到指手劃腳, 好似怪物咁睇我!!

 

 

 

我唔知呢四條友仔係乜水, 聽講係老闆! 叫"神話"?!!

 

 

睇完個Menu, 決定食辣辣炸雞, 炸芝士條, 當然唔少得我最愛的"啤酒"啦! (共25,500won)要等25分鐘添! 點員推介一公升啤酒抵-, 好! 照跟! 結果飽到上心口之餘仲頭赤兼眼花!

 

 

嘩嘩嘩!!!

啤酒超冰凍! 正!

 

 

芝士條, ok 好味! 正!

 

 

炸雞, 一合原來有十隻, 好野味, 又夠辣, 真正皮脆肉嫩! 勁好味! 正! 正! 正!

 

 

飲飽食醉, 四周散下步先.....

 

 

嘩! 佢隻腳瘦到呢.....

 

 

 Hea到五點半離開狎鷗亭, 準備上南山山頂的N Tower, 搭南山纜車!

坐巴士其實好簡單, "M"字即係地鐵, 數字即係幾號線! Very easy, 重要地方有時會有英文名的, 其餘唔識就盡量搭地鐵啦!

 

 

巴士轉地鐵去明洞, 步行至纜車站.

 

 

有升降電梯直上.

 

 

纜車來回費用 7,500 won

 

 

另一個拍攝場景...

 

Yeah! 有地圖, 但完全唔識睇!

 

 

Never mind, 又係見路就行!

 

 

嘩嘩嘩! 原來上咗個山頂公園, yeah yeah, 估唔到可以行下山! 正!

 

 

樓梯, 樓梯 & 樓梯....

 

 

已經晚上七點十分, 個天仲好光!!

 

 

呢個係廁所, 靚呢!

 

 

he he, 開始feel到唔對路, 我又唔知自己係邊到!

原本以為一上到山頂就見到 N Tower的......行咗成個鐘都唔知去咗邊!

 

 

待續....

arrow
arrow

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()