close

韓國之旅 Day-4 (22.6.2010)(二) (下集)

因為今日太多相, 又唔捨得cut 咁啲.....所以有下集.

上回講到唔知自己去咗邊, 結果終於比我行返出大馬路,

係無乜人既街邊問路, 指指點點後, 終於上咗巴士!

可能我係山上行咗成個鐘, 巴士既路程都頗遙遠, 算吧!

我enjoy行山,更何況行錯又唔會比人鬧!咪當探險囉!我自得其樂!

結果, 八點先真正去到 N Tower, 個天終於開始入黑....

 

 

 

 

 呢張poster黎嫁!^o^

 

 

 頭先明明好多人一齊搭纜車家嘛, 嗱! 咪係晒到囉!

 

 用12,000won 買套票 ( 瞭望台+Teddy Bear Museum)

 

 好多情侶鎖扣上欄杆, 寓意扣住對方既心.....有用嗎?!!

 

 先到熊仔館, 勁影相!!

 

 勁影相何止我! 睇下! 九成講廣東話的!

 

 噢! 記得呀, 有一, 二號館的, 咪走漏眼呀! 要過此閘到二號館.

 

 最後買咗呢兩件比朋友做手信.

 九點幾, 終於離開, 去今日的最終目的地 N Tower 塔頂.

 傳說中既空中廁所...

 逗留唔係好耐, 夜景都睇埋, 又係時候講Bye Bye!

離開時又行錯路, 我都開始佩服自己.....

 

 坐纜車返落明洞已經係十點, 升降梯落去直行無幾遠,

就見到仍然熱鬧的化妝品店仲未關門, 唔行下先點對得住自己呢?!

何況最後一夜更係要玩到盡!

 

 一小時快速掃貨, 大有斬獲! 係未傾盡家財之前離開.....

行程最後一天, 待續....

arrow
arrow
    全站熱搜

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()