close

立山黑部, 大阪之旅 (後記) May 2012

無想過有咁多櫻花, 但機於顏色無咁鮮艷, 覺得都係一般, 缺乏震撼性, 但好過睇唔到 好矛盾!

如果未見過雪山, 立山黑部都是可以一看的, 但沒傳說中的壯觀, 可能秋季紅葉會更美. 何況呢 d 時候太多人了, 成個行程都好趕, 人太多, 搭纜車時連轉身都唔得, 相都影唔到, 有 d 失望, 用要乘坐多種交通工具做綽頭, 但有 d 根本無景觀, 可觀性實屬一般.

全個大阪-->立山黑部-->大阪車程共1000公里, 比起名古屋/東京出入, 大阪係最長, 但由於其餘兩團都滿了, 只淨大阪的選擇....唯一好處, 就係少人 d, 比起名古屋40人及東京38人, 大阪18人係舒服好多.

今次立山黑部一行, 可算是了左一件心事, 我相信我唔會好似領隊說有些人會一年四季黎睇唔同景色咁誇張, 因為路途實在太遙遠, 一次就足夠了...何況, 世界實在太大了, 我要繼續尋找一d 我想去既地方, 同我想一起去的同伴, 尋找更快樂既旅程....好老土, 卻是真心話!

作為一個酒鬼既我, 最開心跟團去日本當然係買我最愛既.....梅酒!
成個行程買左大大小小有九支真係開心到爆!
途中, 已經飲掉幾支...




下一次旅程....準備中!
arrow
arrow
    文章標籤
    立山黑部 大阪
    全站熱搜

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()