close


今日收到呢個 Welcome Kit 真係好高興, 等左咁耐, 終於等到!




政府派錢, 我個人一直覺得有d唔係咁好, 雖然我都有交稅,
當然係好少個隻, 但無情情派錢,
我覺得以現今鍾意攪事既香港人(包括我自己)來講,
只有貪得無厭既情況發生, 又話嫌少, 出年加多d,
澳門又派幾多幾多咁.....呢d說話我唸大家都聽唔少....
不如政府將呢d錢去做d有意義d既事啦! 
但呢d事情點到我呢d小市民話事...哎!!!

我同自己講, 收左呢$6000要做d有意義既事...
唸左好一陣子, 終於有小小唸頭...
好多年前出黎做事, 已經想做d回饋社會既事(扮偉大係我強項),
但總是比太多藉口自己, 唔係話人工少無能力, 或者話未得閒攪,
唔係就話不如下個月先.......結果,
今次我未收錢, 先行動, 決定參與助養兒童計劃!

就這個慈善機構的理想同使命, 令我選擇了 : Plan國際培幼會

- 我們的理想是讓孩子能在一個重視他們的權利和尊嚴的社會中,發揮最大的潛能。

- 我們期望能為發展中國家的弱勢兒童的生活質素帶來真正、正面及持續的改善。

Plan國際培幼會於1937年成立,
是全球其中一個規模最大的國際兒童慈善機構。

協會總部設於英國,為世界各地超過150萬名有需要的兒童
及其家庭提供援助,並為約九百萬名居於協會工作地區的人士
提供各方面的支援服務。
 
 
我們於50個發展中國家進行兒童發展計劃,
服務遍及非洲、亞洲及美洲,
並在全球20個國家地區設立捐助辦事處。
計劃主要集中在兒童的教育、健康、
生活環境、生計及建立關係方面,
 
希望能持久長遠改善孩子們的生活質素。
國際培幼會是一個獨立機構,
與任何宗教或政府組織沒有利益關係。 


http://www.plan.org.hk/ 

如果大家有興趣, 都一齊支持啦!
arrow
arrow

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()