close

15/5/2009 台北-->九份

今日臨時決定去九份玩下, 一早起行到車站,

坐10:20A.M.去瑞芳只需NT$62.

 車站內買個肉鬆菠蘿飽, 都okay好食!

 

 係車上..............

實在忍唔住, 令我好confuse! "佢"究竟係男定係女?!

梗係講粉紅色衫嗰個啦!

"佢" 好吸引我, 令我好有興趣結識佢, 個樣 : 唔男唔女.......

 

 動作 : 豪邁不羈.............

 身形 : 有 "前" 有後?! 

 

準時11:10A.M.到達, 影底回程時間, 方便隨時走人.

 

 一出火車站對面就有巴士站, 如坐的士要NT$100,

有幾架巴士都經九份, 所以決定坐巴士.

 

唔使幾個字時間就到達九份, 好多自由行&鴨仔團, 總之好多人啦!

 

唔知係咪天口熱, 食番啲凍嘢先! 佢話自己係正牌阿婆芋圓!

 呢幾隻狗仔好似遊街示眾咁! 去到邊都見到佢地!

 

 我都唔執輸, 到處留影, 一於"到此一遊"!

 

行到邊食到邊係我嘅做人方針!

 

行過呢間shop, 聽到啲笛聲好悅耳動聽,

Alice 話之前都買咗一個, 個老闆仲話有樂譜送,

所以我又學人買咗個甲蟲+曱甴型嘅陶笛.

其實買咗好多手信(尤其是阿煩), 多都再冇手影相,

所以離開九份就立刻返酒店放底嘢, 抖咗一陣,

又出去行夜市, 實行最後拼搏!

 太攰了! 當阿煩仲有精力睇衫嘅時候,

我已經....... mou 係街邊做港燦!

 

 待續.........

 

arrow
arrow
    文章標籤
    瑞芳 九份
    全站熱搜

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()