close

16/5/2009台北-->香港

今日終於要返香港了, 真係有啲唔情願 

食過早餐都仲行咗一陣先返酒店攞行李, 唉! 今次慘啦!

你地睇下我啲行李...............呢件唔係我嘅!

係最忍得手嘅Cady嘅! (9.1kg)

 呢啲先係我嘅, 無錯! 全部都係!(33.3kg)

 

 昨晚pack行李時冇為意, hand carry唔可以有液體,

結果......去到機場要打開晒啲行李再pack過 ,

好彩得Alice仗義相助, 幫我拿咁啲, 如果唔係都唔知點返嚟!

阿煩一路影我相笑我多嘢, 其實佢個喼咪一樣咁重!

 

 見到入閘前嘅Hello Kitty 又影下相........

 呢個旅程最後一餐........okay 啦!

 

 飛機上見到雜誌介紹其他旅遊路線, 記住先, 下次再去!

 

 阿煩不停影相........我好細膽,

我警比空姐話:"小姐, 請關掉你的電子產品" 

 

終於飛啦! 

 

 

 

 又影得幾靚嘅!

 

 

 瞬間看地球.....

 

 到啦到啦! 

 Welcome Home!

呢張係全程嘅戰利品, 排都排咗半個鐘先影得, 

仲買咗啲唔見得光嘅嘢, 驚亞媽鬧, 所以打格仔

臨結束前, 差啲唔記得開估...........冇錯!

叫『收集木筷子套嘅物品』係咪勁無聊呢! Thank you.

 

 今次旅程真係好開心, 多謝晒Alice, Cady & Flora,

希望再有機會同你地去第二度玩!

(鳴謝相片提供: Cady, Flora) Thx!

arrow
arrow
    文章標籤
    台灣自由行
    全站熱搜

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()