close

罪孽深重 (18.6.2009)  

表姊,我第一次寫blog,估唔到係發表啲咁嘅事,

本來唔係好想發表嘅,但真係好想講你知我的過失………

我想話你知,我真係罪孽深重,前晚我同你食完飯,

返到屋企,睇完電視上完網,冲完涼吹埋頭,

準備係個袋到攞個手機出來教鬧鐘...........

“Oh goodness!”衝口而出,

才發覺食飯前買的那兩袋魚仔仲喺個手袋裹面,罪過罪過!

好彩,佢哋完好無缺,咁至瞓得安樂。

點知,昨天一起身,大缸那新買返來的五條金魚仔死淨兩條,

又因趕返工冇理佢哋,放工返來其餘兩條都………….係我衰,

諗住嗰兩條琵琶平時都幾温文,又唔想得佢兩個咁dry,

咪揾啲friend陪吓佢哋囉,真係好心做壞事。

 

 幸好,啲細老鼠仔仲健在。

arrow
arrow
    文章標籤
    養魚
    全站熱搜

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()