close

21.6.2009 寫意的星期六

 

今日好遊閒, 同母親大人去咗西環蓮香居嘆茶

 

 嘩! 一點幾去到勁多人, 好耐未試過要企係人後面等位,

因為現在大部份茶樓都係叫號碼, 阿媽未到, 

唯有自己等位, 點知有個伙計哥哥(阿叔)幾好人,

佢幫我霸埋位, 唔使三分鐘就坐底咗, so lucky!!

  

 剛剛開始學人寫blog, 當然四圍影下相先,

 

 阿媽仲未到, 但我早餐都未食, 勁肚餓, 唔理咁多食住等,

據上次要鬥快搶點心嘅經驗, 今日唔理咁多, 一坐底就見乜叫乜.......

 

 你睇下個茶壺嘴, 好似條蛇個嘴咁

 

 個伙計哥哥仲教我點倒茶, 不過佢太多口水,

時不時就走過來搭傘.............

  

 點心車仔要搭 

  

 我哋仲叫咗.............

 

 我同阿媽講我要减肥, 佢居然仲要叫......

 

 你話佢係咪靠害, 你估食晚飯咩!

睇下佢幾滿足! 真係冇佢符  

 食到成三點鐘, 係附近行下, 去咗上環永安, 試飲咗好多梅酒,

個sales姐姐勁叫我試飲, 飲到有d頭魂魂,

連三百幾蚊支清酒都比我試,

最後買咗兩支我勁鍾意飲嘅梅酒.

 再望下旁邊其他drinks, 發現呢三支白色嘢細細樽,

但價錢仲貴過我大大支嘅梅酒,

再望真啲, 以為自己飲醉咗......... 

 叫咩通便液, 真係笑到我肚都攣 

 

 行到六點幾, 見到Pacific Coffee, 更係要嘆番杯先! 

 大家咁比面欣賞我個blog, 更係要比番啲着數大家...........

Pacific Coffee 買一送一 coupon (至8月9日)

立即印列 Pacific Coffee Buy one get one free (Until 9/8/2009)

有着數下次再話你知, 記住多的來睇我呀! Bye

arrow
arrow
    文章標籤
    西環蓮香居
    全站熱搜

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()