15/01/2009 仙台-->松島

呢間東橫INN今日食西式早餐, 阿媽份早餐係我嘅雙倍(正面),

但要話比大家知, 佢之前喺房入面已經食咗4條提子包, 再加一個 BIG CUP杯麵, 現在........

  

準備出發! 昨晚落了一層薄雪....

路面好濕滑, 我對鞋太大, 行得好辛苦, 係成個旅程最失敗嘅地方!

 

 離開仙台前影番張相先!

 

 

JR半小時多D車程便到達松島海岸駅(站), 唔係好多人落車..........

 

剛剛走咗班shuttle, 要20分鐘才有下一班, 睇地圖以為好近我地間酒店大觀莊, 咪試下行囉! 點知真係豬精!雖然唔係太遠, 但最慘有一條灣曲長命斜, 足足行咗40分鐘!

 

イーストウィングルームタイプ

 

上: 官方網頁圖, 下:實影拍攝, 個view好靚, 冇花冇假 

 

 

 

 

 

 

放底行李, 就出去逛逛.......

帶住呢頂冷帽, 我覺得自己好似患咗絕症嘅病人咁.......

 

米睇我咁神氣, 其實呢度凍到抽筋! 身後是松島最有名景點福浦橋!

互影.........低能........

 

 

離遠見到呢團唔知係乜?

 

 

行近D, 原來係一堆魚仔, 睇落幾得人驚...........令人毛骨悚然!

 

 

行返頭, 係福浦橋前面間鋪頭仔食午餐!

 

 

貪佢個景夠靚, 但限於影相, 因為真係超凍!

 

 

走返入室內先......阿媽好識食, 叫咗個生拉麵¥600唔算貴, 仲好新鮮添!

 

 

食飽暖粒粒, 即刻去坐遊覽船出海..........每位¥1400.

 

 

開船冇耐, 一大群海鷗已經飛近我地隻船..........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

隻船唔係太多人, 約有20人, 但好似得我地三個外地人, D日本人唔知做乜,可能凍得仔, 個個都只係坐喺船艙入面, 有個好似同女朋友面左左, 有個係到睇書, 有個冇幾耐仲瞓着咗, 總之奇奇怪怪, 唔知佢地上船做乜?

 

 

 

 

我地梗係爭取有利位置..........不過根本冇人同你爭.........去船尾餵海鷗, D海風吹埋嚟係刮面嘅! 用¥100買咗包卡樂B蝦條, 好細包! 超市只賣¥54, 下次記得自己帶去, 唔餵海鷗都可以自己食

 

 

 

 

 

 

 

 

明明食咗!阿媽硬係影唔到!

 

 

準備............雛晒眉頭..........

 

 

擰咩面

 

 

冇眼睇........

 

 

驚到走人............. 抵死! 你都有今日

 

 

到阿媽...........

 

 

海鷗趣事 (記得開聲效先好!)

睇下呢張影得幾好! by Loretta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

附近都係呢D小島.......

 

 

地下好多雀屎..........所以我帶帽係有原因嘅!

坐完遊覽船, 繼續到附近行下,  呢到又係出名景點五大堂, 一座全用櫸木的單層四方形殿堂.

 

睇完景, 買完手信, 又要食嘢.......我地去咗松島Sakana市場開餐!

 

 

松島最出名生, 即開即食, 每隻¥200.

 

 

唔係食咗好多, 因為今晚有海鮮自助餐..........

登凳!

 

 

參考網址:松島觀光協會

http://matsushima-kanko.com/zhcn/index.html

arrow
arrow

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()