close

11/5/2009 高雄-->墾丁

行程第二日, 我哋都冇偷懶, 一早就起身食早餐 

 約了出租車八點鐘在酒店門口等, 我地就係包咗呢架Taxi兩日半

司機叔叔帶我地去望下個生果檔...最後買咗TW$160嘅蓮霧就繼續行程

見到這個路牌已經好興奮!

沿路係呢到休息下, 影下相...

 

 

 好快, 我地就去咗下一個景點, 國立海洋生物博物館, 有啲似

Ocean Park, 但就冇機動遊戲玩 

 

 佢啲頭髮好搞笑!

 

 幅相假嘅, 我影完後面有個細路對住我話"討厭"(國語),

唔知咩事, 但佢真係好"討厭" 

 呢幅真嘢!

 

 巨型"魚樂無窮" 

 睇完景, 醫下肚先, 去咗呢間好多人介紹嘅萬巒豬脚

 豬腳OK啦, 反而啲菜&麵勁油!唔係好啱口口聲聲話減肥嘅我!

快快食完, 直踩恆春, 經過了海角七號拍攝景點, 大人細路都拍照留念!

我冇, 因為我係靚女..........中女至真!

 

 頭先好似食唔飽, 又去咗人地介紹的小杜包子, 唔......唔係好特別

 

 終於到咗預訂嘅民宿~亞哥之家, 網上睇等okay, 實質睇, 一般啦, 咁佢

個view係靚嘅, 不過service欠奉.

 

 我地真係好積極, 放底行理又即刻出發, next station is 鵝鑾鼻公園

 

 Everywhere is Blue & Green, I like it!

 

 呢個燈塔幾靚, 而且仲有運作嫁!

 

 

 又係我出場嘅時候....

 

 再嚟大頭

 

 好神奇, 唔知真定假, 但呢到係墾丁國家公園範圍內......

我估真嘅, 我買$50....之後又去到全台灣最南點, ....得呢舊嘢睇

 

 拿拿淋再到佳樂水到此一遊, 因為就閂門, 冇入去睇啲怪石

 

 睇吓我地幾寫意, 上咗山頂(山腰)睇日落, 喺香港真係得閒都未必會去

 

 TW$100, 有位座, 嘆咖啡, 睇日落, 唔錯, 唔錯

 

 雖然今日好充實, 不過仲未完, 我地幾個係後生女嘛!

大把Energy......Next!

出火特別景觀區, 好似去澳門玩燒煙花咁!

我地買咗一包爆谷同一包金鋼棒, 齊齊燒, 好好玩! 

 

 最後一站, 墾丁大街, 睇下, 食下, 買下心頭好.......仲有

 

 
 
 
 
 
 

真係最後一站, 民宿留下買消夜!

 

咪講笑, 呢個七仔冷麵勁好食

待續.....

(鳴謝相片提供:Alice, Cady, Flora) Thx!

arrow
arrow
    文章標籤
    墾丁高雄自由行
    全站熱搜

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()