close

韓國之旅 (June 2010) ~ 預備篇

好耐沒有寫blog, 難得今日有 d 空檔, 加上開始在網上看

blog 友的旅遊經驗, 又激發起我的手癮.....

原來上次去韓國已經係1999年既事, 仲要係跟團, 印象勁模糊,

今個星期六就要出發了, 但而家先發覺準備不太充足,

開始有 d 怯......

可能自己真係太衝動, 見身邊個個朋友都去旅行,

我都好想行開下.....話去就去....

以往去台灣同日本只是草草計劃一下便可以起行, 今次去韓國, 

雖然d 旅遊書好似都幾詳細, (我仲未睇晒......)

但由於自己唔識韓文,所以有少少擔心....

剛剛去完韓國返黎的同事非常好,

借左本旅遊書,插頭 & T maoney card (=八達通)比我,

而我自己只是 confirm 了機票及酒店,

一切都好"求其",打算去到想去邊就去邊,

始終自己去就係想relax一下嘛! XD

今次主要想去食, 食 & 食(部隊鍋,炸雞,魚蛋,海鮮,餃子......),

幫朋友買少少化妝品, 同埋影多 d 相, 睇過漢江 d 夜景好靚,

63大樓, N Tower 等都想去睇下,希望我識路去啦!

仲想體驗下 '汗蒸幕' (=多種spa), 但要睇情況,

我自己一個唔係好敢去.

哎! 如果天氣好就好啦! 六月份最熱好似有28~29°C,

可能下雨, 最低溫度有 16 °C .

希望可以日日下午飲個coffee, 行下影下相幾寫意......

 

 

待續...

arrow
arrow
    文章標籤
    首爾 韓國
    全站熱搜

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()