坪洲食海鮮 (20.7.2012)

今日要到離島工作, 行程決定由長洲開始,

再到坪洲, 最後才到南丫島!

坪洲真係好少去, 地方不大又沒甚麼景點,

如果唔係黎呢到工作, 都唔會發現呢次介紹既餐廳.




一眼見晒既坪洲...
 
 
 


 
行過離島小巷, 一不留神, 好容易走漏眼... 

 
....就係呢間...茶餐廳...有無茶餐食我真係唔知.... 
 
 

門口餐牌大部份係小炒菜式...都$50-$60起...


何解枝竹火腩煲會係海鮮類


其中既招牌菜...

 
樓下及樓上各三張大檯

 
牆上掛著<<般若心經>>, 附有日文拼音...

 
登登登凳! 第一道上檯既係...鹽水煮蜆! 蜆肉大大隻,
 
配合入味粉絲...最緊要係d蜆無沙! 鮮甜美味! 正!

 
2. 爽脆豬耳配泰式辣漿汁, 正!

 
3. 豆卜湯...豆腐卜釀蝦膠, 胡椒湯低配上芽菜點綴,
 
口感豐富而不會喧賓奪主...

 
4. 煎封黃腳鱲, 嘩, 不得了, 極力推介, 超好味!
 
香脆可口入晒味, 成條魚尾我食晒...

 
5. 一魚兩味, 咪睇佢得番細細條, 嘩, 食完d香口野,
 
黎番條清蒸魚, 間直係絕配! 魚肉嫩滑鮮甜, 啖啖肉, 一流呀!

 
6. 嘩, 又另一推介, 貴刁花蟹! 酒有香味, 蟹有甜味,
 
味道平分春色, 仲係啖啖肉, 我又一個人食左一隻...
 

7. 蒸糯米飯, 我對糯米飯要求甚高, 呢個糯米飯只屬於僅僅合格. 
 
 

8. 炒通菜, 賣相一般, 但味道不錯.

 
9. 嘩, 霸皇雞, 肉質嫩滑, 正!

 
10. 冰凍Zero, 可惜仲要開工, 否則實beer beer 佢...

 
11. 勢估唔到, 居然有湯水送, 仲係無"渣流灘"既蕃薯意米湯水!

 
其實以我地十一個人食, 份量唔算多(係十男一女),
 
我估計佢地唔係好飽,但天氣熱唔使食咁飽之餘,
 
"好味"已經令佢地好滿足,
 
聽講事關數日前佢地去大澳食海鮮被人"湯"到一頸血,
 
今日每人只是$110, 所以佢地已經好滿足!
 
 
食飽等開船, 茶餐廳前面不遠就係坪洲天后廟...

 
基於呢到真係無野玩, 如果有機會去坪洲, 不妨試下呢間"茶餐廳" 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    坪洲海鮮
    全站熱搜

    花花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()